Dag 3 - Auckland

29 oktober 2015 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Aangekomen op het vliegveld werden we al opgewacht door de chauffeur die ons naar het hotel ging brengen. Was nog best een ritje, we waren zo'n 45 minuten onderweg. We kwamen langs buurten waarvan we dachten: hier is het toch hopelijk niet hè? En gelukkig was dat ook niet zo.

Eric had thuis al gezocht naar een eettentje in Auckland en daar hebben we heerlijk gegeten: Angus Steak House. Het zit in een nietszeggend steegje en toen we er heen liepen overdachten we nog wat we zouden doen als er verder niemand was. Nou, dat dachten we voor niets want het was afgeladen! We moesten zelfs even wachten tot er een tafel vrij was. Dat was helemaal niet erg, zo konden we nog langer genieten van een heerlijke gegrilde vleesgeur... We begrepen niet echt hoe de menukaart in elkaar stak maar dat werd ons duidelijk uitgelegd. Er was een buffet met verschillende soorten vlees (flinke biefstukken, entrecote, lamsrack, rumpsteak). Ik (Simone) ging voor een beschaafde biefstuk en Eric nam het grootste stuk dat er lag. Dat gaven we af bij de keuken met hoe we het gegrild wilden hebben en eenmaal klaar werd het echt perfect bereid op tafel gezet. Heerlijk!

In Auckland blijven we niet lang en daar zijn we niet rouwig om (afgezien van het heerlijke restaurant).

1. Maaike:
    30 oktober 2015
    Ik krijg gelijk trek van dat vlees, echt wat voor Eric zo'n restaurant! liefs
    Maaike
  2. Monique:
    30 oktober 2015
    Ongelooflijk wat een mega stuk vlees!
    Auckland is niet echt leuk begrijp ik?
  3. Gilbert en Monique:
    30 oktober 2015
    Lekker hoor! Ff goed eten voor t avontuur echt begint!
  4. John en Susan:
    30 oktober 2015
    Wij dachten dat Eric ging lijnen deze vakantie?
    Hele fijne reis verder en zo leuk weer deze verhalen elke dag!
    Liefs, mam